Exista potentiale arii de cooperare si conflict intre aceste domenii :
- Reorganizarea structurala. Departamentul de
Resurse Umane are un rol clar vis-a vis de
contracte si
obligatii, in situatii in care se realizeaza fuziuni, concedieri, achizitii si
reorganizari. Aspectele de comunicare ale acestor chestiuni, inclusiv cum sa
comunici cu angajatii si cu stakeholderii externi, ar trebui in mod normal sa
implice expertiza Relatiilor Publice.
- Comunicarea interna. Controlul comunicarii cu
angajatii si divizarea intre ceea ce e de
drept comunicat
de catre Resurse Umane si Relatii Publice sunt arii pentru posibile dezbateri.
- Relatiile cu comunitatea. Aceasta ar putea
implica comunicarea cu angajatii care sunt in
comunitatea
locala si de asemenea cu potentialii angajati si din nou solicita o atribuire
atenta a responsabilitatii pentru comunicare.
Este important ca fiecare domeniu sa-si recunoasca reciproc expertiza si
contributia pe care le au. De asemenea, cred eu, in departamentele de Resurse
Umane ar trebui sa fie cel putin o
persoana care sa aiba cunostinte ( nu neaparat sa fie specialist pentru ca sunt
constienta de costurile implicate ) de Relatii Publice. Este vital sa fie
mentinut un dialog frecvent, onest si de buna voie de ambele parti tocmai
pentru a servi cel mai bine interesele organizatiei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu