Cand organizatiile sunt amenintate sau chiar au de-a face cu crize, exista
adesea o tendinta de a ne indrepta catre un consilier juridic. Ingrijorarile
juristilor se invart, normal, in jurul obligatiilor si al riscului si
instinctul natural, in trecut, a fost sa se blocheze comunicarea cu legendarul
„fara comentarii”. Ei arata ca ceea ce se spune se poate intoarce impotriva
organizatiei si adesea accentueaza ca nu trebuie sa spui ceva.
Cu toate acestea, exista o recunoastere crescuta a faptului ca responsabilitatea
cere un raspuns si ca interesul public
ar trebui sa fie servit prin furnizarea de informatii. „Fara comentarii”
implica ceva de ascuns si va fi vazut ca obstructiv sau insensibil de catre
multi stakeholderi.
Profesionistii in Relatii Publice sunt constienti ca expresia si actiunile,
demonstratiile de sensibilitate, grija si responsabilitatea subliniaza
reputatia. Ei pun pret pe deschidere si vor sa mentina dialogul. Ei sunt de
asemenea foarte constienti de nevoia de a raspunde rapid la situatii date – pe
cand procesul legal de obicei consuma timp.
Tendinta recenta
pentru profesionistii in Relatii Publice si consilierii juridici este de a lucra impreuna in situatiile dificile. Piatra de
incercare insa este intelegerea clara a rolurilor si o recunoastere a
contributiei fiecarui specialist, cimentata de dialogul deschis si regulat
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu