Avantaje in angajarea de agentii de Relatii Publice
1.
Partenerii din agentie sunt independenti
si pot astfel sa dea sfaturi nepartinitoare. Este de asemenea o puternica dar
adesea rau ghidata tendinta de a respecta sfaturi din afara, preferandu-le
celor la fel de bune sau chiar mai bune, din interior.
2.
Personalul contractat a lucrat sau lucreaza
si pentru alti clienti si are o experienta mai mare pentru situatii diferite ;
3.
Costul serviciului este stiut exact
dinainte si are o relatie directa cu programul convenit. Bugetul poate fi
variat usor din cand in cand si nu se pune problema de protectie sociala sau
prime suplimentare ;
4.
Daca rezultatele par sa nu atinga
nivelul dorit, e usor de reziliat sau de amendat contractul existent.
Dezavantaje
- O firma din exterior e putin probabil sa aiba
cunostinte detaliate despre activitatile institutiei si are nevoie de o
informare atenta. Consultarea regulata e esentiala si esecul in acest
aspect e cea mai comuna cauza a nesatisfacerii si in final a desfiintarii
contractului ;
- Intrebarile presei care nu sunt concrete sau
simplu de raspuns, trebuie sa fie inaintate catre organizatie si acest
lucru incetineste viteza de raspuns, atat de importanta in relatiile cu
media ;
- Ar putea aparea o lipsa a continuitatii pentru
ca personalul din agentie poate pleca sau poate fi numit la alte sarcini.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu