miercuri, 23 octombrie 2013

Departamentul propriu de Relatii Publice

Relatiile Publice ar trebui sa fie intotdeauna o parte integranta din management si nu privite ca un lux. Oricat de puternic sau calificat ar fi seful institutiei, personal, in domeniul Relatiilor Publice, este necesar a avea propriul departament de Relatii Publice sau a angaja serviciile de consultanta ale unei agentii de Relatii Publice pentru ca o politica de Relatii Publice planificata si consistenta sa fie initiata si mentinuta.

Avantaje  ale departamentului propriu de Relatii Publice
1.       Seful de la Relatii Publice trebuie sa aiba acces regulat si direct la top management si acest lucru e evident mai usor cand sunt toti in acelasi sediu ;
2.       Personalul e mai bine pregatit sa raspunda presei repede si sa caute informatii suplimentare la alte departamente, daca-i necesar.
3.       Membrii personalului au posibilitatea de a anticipa problemele. Aceste contacte sunt de ajutor in mod particular in planificarea si implementarea  programelor de relatii interne;
4.       Personalul se identifica cu scopurile si obiectivele organizatiei si are un interes personal in succesul acestora ;
5.       Daca marimea organizatiei garanteaza, economia si eficienta pot fi crescute prin impartirea in subsectiuni separate care sa se ocupe fiecare de relatiile cu media, cu publicul, expozitii, publicatii, etc.
Dezavantaje

  1. Exista tendinta de a subestima expertiza celor cu care cineva se obisnuieste ;
  2. Membrii personalului pot deveni robii aceluiasi stil de gandire si abordare a problemelor ;
  3. Oportunitatea de a asigura promovarea si remunerarea mai buna poate fi impiedicata de dorinta managementului de a mentine egalitatea cu alti angajati seniori ;
  4. Exista tendinta de a descarca sarcini „ciudate” de realizat pentru departamentul de Relatii Publice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu