marți, 12 noiembrie 2013

„Relatii Publice pentru Relatii Publice”

Top-managementul trebuie constientizat si educat in legatura cu Relatiile Publice, de aceea este necesar sa se faca :
-      cursuri de relatii cu media la scolile de afaceri si de admnistratie ( viitorii manageri constientizeaza credibilitatea comunicarii ) ;
-          educarea comunitatii de afaceri ;
-          infiintarea de asociatii profesionale din Relatiile Publice.

Training in comunicare
Unele institutii ofera directorilor executivi sau consilierilor „training media”.
Acesta poate fi „cumparat de pe raft” sau poate fi adaptat nevoilor unei anumite autoritati locale. Consista, de fapt, in oferirea membrilor personalului a unei experiente practice in interviuri, prezentari, etc. Dintre acestia, unii sunt reticenti, altii entuziasti. Replica des intalnita, la propunerea de training in comunicare este : „noi deja stim cum sa comunicam !”. Dar sunt variate forme de training :
-          seminarii de constientizare ;
-          simulari de ocazii de comunicare – interviuri, intarirea increderii, etc ;
-          feedback asupra comunicarii ascunse sau „implicite” ;
-          „antrenarea” pentru a vorbi in fata publicului si pentru prezentari, raspunsuri scurte, stil distins, limbaj accesibil ;
-          contact cu jurnalisti si editori pentru o intelegere reciproca.
Cui ar trebui sa i se ofere training in comunicare ? Cu prioritate celor care au de-a
face cu publicul in mod curent si celor care reprezinta formal autoritatea – dar si ceilalti trebuie constientizati ca sunt de asemenea comunicatori.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu