Top-managementul
trebuie constientizat si educat in legatura cu Relatiile Publice, de aceea este
necesar sa se faca :
- cursuri de relatii cu media la scolile
de afaceri si de admnistratie ( viitorii manageri constientizeaza
credibilitatea comunicarii ) ;
-
educarea comunitatii de afaceri ;
-
infiintarea de asociatii profesionale
din Relatiile Publice.
Training in
comunicare
Unele institutii ofera directorilor executivi sau consilierilor „training
media”.
Acesta poate fi
„cumparat de pe raft” sau poate fi adaptat nevoilor unei anumite autoritati
locale. Consista, de fapt, in oferirea membrilor personalului a unei experiente
practice in interviuri, prezentari, etc. Dintre acestia, unii sunt reticenti,
altii entuziasti. Replica des intalnita, la propunerea de training in
comunicare este : „noi deja stim cum sa comunicam !”. Dar sunt variate forme de
training :
-
seminarii de constientizare ;
-
simulari de ocazii de comunicare –
interviuri, intarirea increderii, etc ;
-
feedback asupra comunicarii ascunse sau
„implicite” ;
-
„antrenarea” pentru a vorbi in fata
publicului si pentru prezentari, raspunsuri scurte, stil distins, limbaj
accesibil ;
-
contact cu jurnalisti si editori pentru
o intelegere reciproca.
Cui ar trebui sa i se ofere training in comunicare ? Cu prioritate celor
care au de-a
face cu publicul
in mod curent si celor care reprezinta formal autoritatea – dar si ceilalti
trebuie constientizati ca sunt de asemenea comunicatori.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu