Comunicare
Eveniment
Operatiunea de conectare a Administratiei cu Publicul Nou
Nume de Cod: Reteaua
Iaşi, 27 martie 2015
Ieri, 26 martie 2015, s-a realizat al doilea pas al
„Operatiunii de conectare a Administratiei cu Publicul Nou” - Pasul 2: Trecerea
PRagului
Sesiunea de Networking desfasurata
ieri face parte dintr-o serie de intalniri
gandite, planificate si organizate
in scopul de a face legatura dintre profesionisti in Administratia Publica si
specialisti in domenii precum Branding, PR, Copywriting, Publicitate, Grafica,
Social Media.
Intalnirea a fost organizata de Raluca Filip, Consultant Independent in
Management cu experienta de peste zece ani in domeniul public,
specialist in management dar si in leadership, cu pasiune declarata pentru PR.
„Motivatia lansarii Operatiunii
„Reteaua” este dorinta de a simti in viata reala schimbarea pe care o poate
aduce comunicarea autentica a institutiilor publice cu ai lor clienti. Sunt
consultant, trainer si facilitator insa in 2015 mi-am propus sa fiu mai mult
„retelist” (NETworker). Imi place sa conectez oameni si fac acest lucru mereu,
informal. Prin urmare, m-am hotarat sa
fac legatura, intr-un cadru organizat, intre profesionistii pe care ii
intalnesc in proiectele derulate. Ieri am primit confirmarea ca „Reteaua”
prinde si in realitate conturul viziunii mele” a declarat Raluca FILIP
Invitatii speciali (Speakerii) au incercat sa raspunda, in
cate 10 minute, la cateva intrebari cum ar fi: “Exista
un „prag” intre institutiile administratiei centrale si locale si publicul
acestora?” “Cum trecem acest prag cu ajutorul comunicarii si al promovarii?”
Astfel,
Raluca GAVRILESCU, Brand Stylist in cadrul Agentiei Namogo, Vali ŢUGUI, Creative Partner IBS TV, Doru BALTAG, Director Medical Spitalul
Clinic de Recuperare Iasi, Noni TROFIN,
General Manager Panovision, Elena FARCA,
Sef Serviciu Relatii Internationale Primaria Municipiului Iasi si Rares MACREA, Manager Public, Institutia
Prefectului - Judetul Sibiu,
au vorbit participantilor, le-au impartasit din
experienta lor profesionala si apoi au continuat discutiile si schimbul de
opinii – dar si de carti de vizita, asa cum se intampla la o sesiune de
networking – cu acestia.
Toti participantii invitati la sesiunea de networking au
avut ocazia sa se cunoasca si sa descopere aspecte ale activitatii din cele
doua domenii mentionate mai sus: Administratie Publica si Promovare (in
toate formele de exprimare).
# # #
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu